SERIALE PO FRANCUSKU - z internetu!

Seriale po francusku? Kto chętny? Tego właśnie szukałam!

Własnie zobaczyłam na facebooku linka, podrzuconego przez użytkownika https://www.facebook.com/francais.interactif, którego zresztą serdecznie polecam, bo zamieszcza wiele ciekawych informacji i linków, aha, no własnie, seriale!

Artykuł jest po angielsku, poziom bardzo łatwy :) I wskazuje 15 najlepszych seriali do oglądania w internecie po francusku, uwaga uwaga, oto link:


DLA WSZYSTKICH POZIOMÓW! Wydaje mi się to fantastyczną sprawą :)

seriale po francusku z internetu za darmo


Osobiście nie widziałam jeszcze żadnego, ale mam bardzo dużą ochotę na obejrzenie sobie jakiegoś, tym bardziej że zaprezentowane seriale mają od 8 do ... 2613 odcinków, więc każdy może sobie wybrać serial, na którego oglądanie ma wystarczającą ilość czasu.

Seriale zaprezentowane na powyższej stronie to:

Les Aventures de Tintin
Un village français
Fais pas ci, fais pas ça
Un gars, une fille
Engrenages
Braquo
Les Revenants
Kaamelott
Bref
Plus belle la vie
Les Mystérieuses Cités d’or 
H
Scènes de ménage
Mafiosa
Il était une fois... la Vie


Jeśli chcecie obejrzeć jakiś dobry francuski FILM (z napisami po francusku), to zapraszam do mojego wpisu na ten temat wraz z linkami: FRANCUSKIE FILMY.

Jeżeli uczysz się do egzaminu DELF B2, to...

zapraszam do przeczytania super torpedy na temat nauki do egzaminu DELF B2: KLIKNIJ

a zobaczysz, że nie święci garnki lepią i nie geniusze zdają egzamin DELF B2!


2 komentarze:

  1. Ja bym dodała jeszcze Nos chers voisins. Ogromna zaś szkoda, że serial pep's nie jest już dostępny online, bo dialogi zawierały sporo słownictwa młodzieżowego...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger