FILMY po francusku z napisami

Dzisiaj dzielę się z Wami nowym linkiem, który przekazała mi moja lektorka od francuskiego:


http://filmfra.com


Na tej stronie można oglądać filmy francuskie z napisami po francusku, czyli opcja dla poziomów średniozaawansowanych i zaawansowanych, ale także polecam dla początkujących, aby się osłuchać, a może także obejrzeć jakiś film, jaki już się wcześniej widziało?

Ja tworzę moją małą kinotekę - zapraszam do zakładki FILMY FRANCUSKIE - MOJA KINOTEKA, gdzie możecie znaleźć recenzje obejrzanych przeze mnie francuskich filmów, a także dodać linki do swoich recenzji lub polecić mi dobry film!


Jeśli macie recenzję jakiegoś filmu na swoim blogu, zapraszam do pozostawienia komentarza z
linkiem do Waszych blogów.



filmy po francusku z napisami w internecie


Posty, które mogą Cię również zainteresować:



Egzaminy DELF?

Poziom B1: USTNY, PISEMNY


Bezpłatny poradnik: Jak nauczyć się języka obcego

1 komentarz:

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger