10 komentarzy:

  1. fajnie, że umieszczasz te tematy, bo dodatkowo osoby takie jak ja, które uczą się same, mogą iść po kolei z zagadnieniami gramatycznymi i słownictwem wg tabeli

    wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja z kolei uważam, że Ty robisz kawał dobrej roboty, bo ja zupełnie nie mam zamiaru ani serca do opisywania kwestii gramatycznych, ale czytam każdy Twój wpis, który tego tematu dotyczy (no i oczywiście nie tylko dot gramatyki).

      Usuń
    2. to co ja piszę na blogu z zagadnien gramatycznych i słownictwa to Ty masz w jednym paluszQ, więc wieje nudą u mnie na blogu z Twojego punktu widzenia :) stworzyłam blog, aby właśnie umieścic wszystkie zagadnienia + ćwiczenia, abym mogła do nich wracac - blogowanie bardzo ułatwia mi nauke języka francuskiego :)

      czekam na Twoje opracowania, które obiecałaś umieścić na swoim blogu ;) pamiętasz ?:)

      Usuń
    3. Eh i tu mnie masz... opracowania czego? Nic nie pamiętam :(

      Usuń
    4. http://francuski-egzamin-delf.blogspot.com/2015/04/201504-podsumowanie-miesiaca.html

      punkt 10 :)

      Usuń
    5. Aaah, tak :) Z racji faktu, że od 18 czerwca do końca miesiąca będę cały czas w rozjazdach, przygotowałam już sobie mniej więcej plan wpisów na bloga na ten czas i tak, jeden wpis językowy też będzie :) (dla mnie wpis językowy to naprawdę nowość, więc już się denerwuję ;))

      Usuń
  2. Tak sie zastanawiam, ze moze mezczyzni powinni byc zwolnieni z egzaminowania umiejetnosci: "Exprimer des sentiments"; Znam nativow, ktorym przychodzi to z trudnoscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój francuski już dawno leży i kwiczy.... może czas, by go sobie odświeżyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jeśli leży, trzeba mu pomóc powstać! Na pewno czas żeby odświeżyć :)

      Usuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger