Lato - zdjęcia (5 dni do lepszego bloga)

Dzisiaj już ostatni post z serii "5 dni do lepszego bloga". Powiem szczerze, że takie codzienne publikowanie na blogu mnie wykańcza, dlatego następnego wpisu możecie się spodziewać "dopiero" 30 czerwca, a będzie to podsumowanie.

Na dzisiaj Ula przewidziała temat: Lato - zdjęcia. Z czym kojarzy Ci się ta pora roku?
Niestety ten post nie będzie związany z nauką francuskiego. Nie będę też zamieszczać zdjęć mojego dezodorantu (na te hiszpańskie 40 stopni przez 3 miesiące...) ani słomkowego kapelusza, bo go nie mam.

Mnie lato kojarzy się z podróżami! Tak jak wiosna, jesień i zima ;) Dlatego zamieszczę zdjęcia miejsc, które mam zamiar odwiedzić tego lata.

W połowie lipca będę tam. Źródło.
W drugiej połowie sierpnia mała zmiana klimatu. Źródło zdjęcia

Również pod koniec sierpnia mam zamiar zobaczyć ten budynek! Źródło.

A na początku września ten. Źródło.
Będę miała plażę, trochę pięknej natury, trochę zwiedzania (jednak żadnych ruin czy staroci, tym razem raczej nowocześniej). Oczywiście zdjęcia nie są mojego autorstwa, ja nie umiem robić zdjęć, a jak już je robię, to bardziej w celach techniczno-dokumentacyjnych niż estetycznych. Ale niewykluczone, że kiedyś się nauczę. 

Ufff... Wyzwanie zakończone. Dziękuję Uli za jego stworzenie, a moim Czytelnikom za zaglądanie do mnie. Mam nadzieję, że ci nowi zostaną na dłużej!


PS. Miejsca to: Roses (Hiszpania). Islandia (objazd), Belfast (Irlandia Północna), Dublin (Irlandia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger