Przegląd Nowego Kina Francuskiego w Warszawie!

Wszystkim, którzy w dniach 13-19 maja 2015 roku będą przebywać w Warszawie chcę:
1. przekazać wyrazy mojej zazdrości ;)

2. polecić wybranie się na 6. Przegląd Nowego Kina Francuskiego!

festiwal kina francuskiego warszawa


Akcja jest zorganizowana przez Gutek Film i Instytut Francuski w Polsce. Pokazy filmów odbędą się w kinie Muranów (ja osobiście bardzo lubię to kino!).

W 2015 roku Przegląd jest specjalny, ponieważ skupia się na adaptacjach literackich! Jeśli coś Wam mówią tytuły takie jak "Guillaume i chłopcy! Kolacja!" (Guillaume Galienne) lub "Markiza Angelika" (Anne Golon), to na pewno będzie Wam przyjemnie obejrzeć ekranizacje tych książek. A jeśli Wam nic nie mówią, to tym bardziej zachęcam do oglądania, w moim imieniu także!

Będzie można zobaczyć też ekranizacje komiksów ("Kot rabina", "Prawda o Lulu", "Francuski minister"), a także film "Ernest i Celestyna", nominowany do Oskara ... I to oczywiście nie wszystko, dlatego tutaj zamieszczam Wam linka ze szczegółowymi informacjami, programem projekcji i zebranymi zapowiedziami filmów! 

Jeśli ktoś się wybierze... to czekam na relację :)


Ach, zapomniałabym, bilety kosztują 18 zł i 16 ulgowe!

Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1563418343931559/ 

2 komentarze:

  1. W Muranowie pierwszy raz zobaczylam Trzy kolory Kieslowskiego, mile wspomnienia...ale teraz do tego kina jest mi taaak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy kolory to też francuski klimat :) Ja też mam daleko, ale czasami jak jestem w Polsce to tam idę :)

      Usuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger