Konkurs "Znajdź wielkanocne jajeczko"

Jak wspomniałam we wpisie TU, wzięłam udział w prawie wszystkich konkursach zorganizowanych z okazji akcji blogowej "Znajdź wielkanocne jajeczko" (Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji zapoznać się z zasadami, rozstrzygniętego już konkursu, to może to zrobić TU), oczywiście dotyczących języków, które mnie interesują (nie będę przecież "zabierać" nagród z np. języka niemieckiego, jeśli nie mam zamiaru rozpocząć nauki tego języka).

Cóż się okazało?
Że wygrałam i to nagrody na kilku blogach!
Jestem pod wrażeniem, nigdy nie miałam szczęścia w wygrywaniu, a teraz wygrałam i to okazało się, że na trzech blogach!
Z racji mojego wyjazdu (do Paryża, z odwołanym lotem - pełna historia w moim ostatnim WPISIE), nie miałam dostępu do komputera i szczerze mówiąc, nawet nie liczyłam na nagrody. Bardzo się starałam biorąc udział w konkursach, ale przecież nigdy wcześniej nic nie wygrałam....

Jakoś tak się stało, że sprawdzałam pocztę i sprawdziłam też mojego bloga i dotarłam do Bloga o tłumaczeniach z rosyjskiego: http://www.dagatlumaczy.pl, na którym wzięłam udział w konkursie dotyczącym świątecznych wypieków. Okazało się, że wygrałam! Do wyboru były dwie książki, Słownik uniwersalny polsko-rosyjski/rosyjsko-polski 40 000 haseł i zwrotów oraz Podręczny słownik obrazkowy rosyjsko-polski. Biorąc udział w konkursie po cichu liczyłam na słownik obrazkowy, bo mam już takowy hiszpańsko-francuski (a co tam... dwa języki za jednym zamachem) i naprawdę go lubię i bardzo dobrze mi służy do nauki. Okazało się, że zajęłam drugie miejsce, a prawo wyboru nagrody miała osoba z pierwszego miejsca... i wybrała słownik uniwersalny, czyli słownik obrazkowy ostał się dla mnie! Jestem bardzo zadwolona! Teraz małe wyjaśnienie... Od momentu uzyskania B2 z francuskiego (prawdopodobnie od jesieni) chcę zacząć uczyć się rosyjskiego. Słownik obrazkowy będzie mnie do tego dodatkowo motywował!



Potem dostałam maila od Uli z bloga Francais-mon-amour, że wygrałam ufundowaną przez nią zakładkę do książek z motywem paryskim. Cóż lepszego dla mnie przy okazji mojej wizyty w Paryżu?! :) A na dodatek ostatnio funkcję zakładki do książek, które czytam, pełni jakiś stary paragon ze sklepu... Również bardzo się ucieszyłam! I jednocześnie bardzo zaskoczyłam. To już druga nagroda! Niesamowite! :)

No i tak w niedzielę wieczorem, już po powrocie, siedziałam nad nowym wpisem na bloga (dotyczącym wyjazdu) i powiem szczerze, że nie sprawdziłam nawet innych blogów pod względem rozstrzygnięcia konkursu "Znajdź wielkanocne jajeczko" - dopiero co wróciłam z Paryża, wygrałam przecież już dwie nagrody, czego chcieć więcej? A tu nagle dostałam maila od Agnieszki z bloga English-at-Tea, czy widziałam, że mój wierszyk, który stworzyłam na jej konkurs, wygrał i że jestem właścicielką słownika obrazkowego polsko-angielskiego! Moje zaskoczenie sięgnęło zenitu, oczywiście szybko jej odpisałam i teraz jestem bardzo ciekawa moich nagród! :)

Bardzo dziękuję dziewczynom za nagrody, jestem zdumiona i obiecuję, że to, co wygrałam, będzie dobrze użytkowane - nie ma przecież większej motywacji niż publiczne zobowiązanie ;) .

Zdałam sobie również sprawę, że ogłaszając zwycięzców, dziewczyny napisały o mnie coś w stylu: "Koleżanka z bloga Uczę się Francuskiego" - no tak, prawda. Zakładając bloga nie pomyślałam w sumie o prezentacji mojej skromnej osoby. Naprawię to, zrobię wkrótce mały lifting blożka ;) i zamieszczę jakąś zakładkę "O mnie" :)

16 komentarzy:

  1. Gratuluje! należało Ci się, byłaś bardzo aktywna na blogach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A na dodatek to była pierwsza seria wpisów w akcji, w którą się zaangażowałam :) Wcześniej tylko zerkałam na poszczególne blogi :)

      Usuń
  2. Miło czytać takie wieści! Gratulacje. Teraz to dopiero będzie motywacja do nauki i to aż trzech języków :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) Tak, mam nadzieję ruszyć z kopyta z angielskim i rozpocząć rosyjski pełną gębą!!

      Usuń
  3. Gratuluję: ) mnie też się udało wygrać w dwóch konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, w takim razie gratulacje i dla Ciebie :) Dziękuję!

      Usuń
  4. :) Dziękuję, czekam z niecierpliwością na moje nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ja ostatnio wygralam przewodnik po Francji, w konkursie na FB.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 wygrane, nieźle!! tym bardziej się cieszę z publicznego zobowiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis - oby więcej takich osób brało udział w naszych akcjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był pierwszy raz, kiedy wkręciłam się na maksa... :) Na pewno w każdej kolejnej akcji będzie uczestniczyć więcej i więcej osób!

      Usuń

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger