Proste francuskie idiomy

Do tej pory nie miałam przyjemności poznać zbyt wielu idiomów czy wyrażeń francuskich, jedynie takie, z którymi spotkałam się w internecie i to, muszę przyznać, bez większej nauki. Postanowiłam jednak, że to jest coś, czego mi brakuje, dlatego powolutku powolutku, rozpoczęłam poszukiwania, od takich najprostszych, które moim zdaniem osoba na poziomie B1 powinna już znać (wydają mi się naprawdę dosyć podstawowe).

Rozpocznę od stronki, którą właśnie odnalazłam, idiomy podane są po francusku, a ich tłumaczenia po angielsku. W taki sposób ćwiczę dwa języki na raz.


(Jako że nie chcę przywłaszczać sobie cudzej pracy, podaję po prostu linka. A może ktoś jeszcze nie zna tej stronki i w taki sposób też się z nią zapozna?)



Przeczytałam je dwa razy, a teraz przepisuję je na karteczkę, którą będę nosić ze sobą przez cały dzień i co godzinę (mniej więcej... nie wyjmę karteczki w połowie obiadu) będę je powtarzać, co mi zajmie może niecałe 30 sekund, a w głowie na pewno zostanie mi sporo powiedzonek!!


Czy już widzieliście listę idiomów ze zwierzętami, które zamieściłam na blogu? Jeśli nie, to zapraszam TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Francuski - nauka do B1, B2 .... , Blogger